„Каритас България“ обявява свободна позиция за национален координатор

„Каритас България“ търси спешно национален координатор проект – „Подкрепа на бежанци, потърсили закрила в България“, с възможност за назначаване веднага.
Отговорности и задължения
- Ръководи управлението и успешното изпълнение на проект на „Каритас България“, осъществяван с партньорски организации в страната;
- Координира работата и взаимодейства с широк проектен екип за постигането на заложените резултати посредством текущо планиране и преглед на оперативните и административните системи и процедури;
- Координира взаимоотношенията с партньорските организации в страната, като допринася за разпределение на ролите, отговорностите и оценката на нуждите при изпълнението на проекта;
- Изготвя и следи за цялостното спазване на времевия график и работния план на проектните дейности;
- Подпомага за привеждането в действие на проектна организационна структура, определянето на канали за вътрешна комуникация, управление на знанието и трансфера на информация;
- Анализира нуждите за оптимизиране на техническите ресори (финансово управление, ПР, мониторинг и оценка, човешки ресурси, защита на уязвими групи, хуманитарни и социални дейности и др.), съдейства за предоставянето на оперативна подкрепа, организира необходимите обучения и съблюдава за ефективното сътрудничество между отделните звена;
- Осъществява надзор над управлението на проектните финанси;
- Съблюдава правилното прилагане на подходяща система за цялостен мониторинг и оценка като основа за текущо проследяване, документиране и докладване на постиганите проектни резултати;
- Отговаря за изготвянето на междинни и финални отчети, в т.ч. финансови и наративни, по проекта;
- Отговаря за прилагането и спазването на всички организационни политики, процедури и стандарти на „Каритас България“, в т.ч. Етичен кодекс, Кодекс за поведение на персонала и Политика за закрила на деца и уязвими възрастни, при изпълнение на проектните дейности;
- Допринася за дефинирането, насърчаването и ръководенето на цялостната стратегическа визия и планиране на работата на „Каритас България“ при бедствия и кризи в национален мащаб с фокус върху подобряване на оперативни и програмни аспекти за координация, ефективност при управлението на спешни ситуации и повишаване на капацитета за реакция.
Основни изисквания:
- Висше образование в сферата на социалните дейности, хуманитарната работа или мениджмънта (придобита професионална квалификация и дипломи за проектно управление, в т.ч. в контекста на подготовка /отговор при спешни ситуации и социална работа, са предимство);
- Най-малко 5 години професионален опит в управлението и координацията на програми и проекти, свързани с осъществяването на социално-хуманитарни дейности (опит и добро познаване на неправителствения сектор е значително предимство);
- Отлично владеене на български и английски език – писмено и говоримо (владеенето на допълнителен западноевропейски език е предимство);
- Демонстриран опит в управлението на екипи и бюджети;
- Опит в управлението на дейности и програми, базиран на конкретни резултати;
- Опит във взаимодействието със заинтересовани институции, органи на държавата и други хуманитарни и социално ангажирани партньори;
- Опит в наративното и финансово отчитане и разработване на проектопредложения;
- Добро познаване на националната и регионална хуманитарна обстановка;
- Отлични компютърни умения и работа с MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint), Google таблици, Google drive, Adobe Acrobat и системи за управление на информация;
- Отлични умения за наблюдение, активно слушане и анализ със способност за вземане на разумна преценка;
- Инициативност и умения за приоритизация на задачи;
- Добри комуникационни умения и способност за сътрудничество с местни партньори и членове на общността;
- Добри организационни умения и умения за работа в екип, в т.ч. лидерски умения и умения за екипна мотивация;
- Внимание към детайлите, точност и навременност при изпълнение на възложените отговорности.
Работни условия
- Работно място: офис на „Каритас България“ – София 1504, ул. „Оборище” № 9.
- Работно време: 8-часов работен ден (с възможност за договаряне на работните часове).
- Възможност за пътувания и срещи с партньори в страната – 30% или повече, по необходимост.
Възнаграждение
1700 лв. – 2200 лв.
Ако проявявате интерес към позицията:
Изпратете на имейл: HR@caritas.bg следните документи:
- Диплома за завършено висше образование. Професионална диплома/сертификат или завършени курсове в областта на управлението на проекти / проектен цикъл, управление на знанието, организационно развитие, финансов мениджмънт, социална работа и др. ще бъдат плюс.
- CV в европейски (EUROPASS) формат – моля, опишете подробно уменията, които имате и предишния си професионален опит;
- Мотивационно писмо (в свободна форма).
Първоначалният подбор на кандидатите ще се извърши по документи, като само одобрените ще бъдат поканени на интервю.